English  |  Română
 


Orice distanţă poate fi redusă la câteva secunde: timpul în care formezi un număr de telefon.

Fie că este vorba de consumatorii care doresc să discute cu tine direct sau este vorba de ceea ce tu doreşti să comunici consumatorului, telefonul nu trebuie să lipsească din arsenalul tău de comunicare.

Info-line, customer line, service-line…la capătul firului trebuie să fie mereu cineva care poate să dea informaţiile solicitate sau să aibă capacitatea de a rezolva o problemă.

Follow-up, lead generation, cross-selling… un apel telefonic poate fi la fel de puternic ca un agent de vânzări când vine vorba de a transforma un potenţial client în client.

Indiferent de cum este generat apelul – de la sau către consumator – telemarketing-ul este guvernat de reguli

De ce este nevoie de o “linie a consumatorului” şi ce beneficii poate aduce businessului tău?
Ce trebuie să conţină un script de telemarketing eficient?
Cum poate un info-line să răspundă tuturor întrebărilor consumatorilor?



Sunt întrebări la care compania noastră vă poate răspunde. Cum?
Contactează-ne! Direct!

All rights reserved by Mailers -         |        Developed by: Mailers