English  |  Română
 


O forţă de vânzări care se multiplică cât este nevoie şi când este nevoie, comunică pe înţelesul fiecărui client şi este pregătită pentru orice provocare. Utopie ? Nu. Direct Mail.

Un plic, o coală de hârtie, câteva cuvinte şi un timbru. Sau doar un calculator. Este tot ce îţi trebuie pentru a trimite o scrisoare sau un mesaj. Dacă vrei în schimb ca acea scrisoare să ajungă la consumatorul tău, să vândă un produs sau să promoveze un serviciu, e nevoie de mult mai mult.

Punctul de plecare este informaţia pe care o deţii despre lista de destinatari. Baza de date pe care o ai la dispoziţie. Vei ştii cui te adresezi, ce cuvinte să foloseşti, care sunt punctele forte pe care trebuie să le scoţi în evidenţă. Plicul poate fi transformat în mesagerul tău iar textul poate face diferenţa între a avea un client nou sau… doar cheltuieli pentru un mesaj necitit.

Poate o scrisoare sau un email să vândă?
Câte cuvinte ar trebui să aibă o scrisoare pentru a fi eficientă?
Câte răspunsuri poate genera o campanie de direct mail?
Ce nu trebuie să lipsească dintr-un mesaj?
Care sunt cele mai importante momente pentru a trimite o scrisoare?
Ce greşeli se pot face într-o campanie de direct mail?



Sunt întrebări la care compania noastră vă poate răspunde. Cum?
Contactează-ne! Direct!

All rights reserved by Mailers -         |        Developed by: Mailers