English  |  Română
 


Orice om de afaceri îşi doreşte să aibă cât mai mulţi clienţi care să cumpere cât mai mult şi cât mai des.

Acest lucru nu s-a schimbat şi nu se va schimba niciodată.

Clientul de astăzi este însă diferit faţă de cel de acum 100 de ani… 10 sau chiar câţiva ani. Este mai sofisticat, mai informat şi mai pretenţios. Are mai multe oportunităţi. Modul în care ia decizia de cumpărare este tot mai greu de înţeles.

Tot acest amalgam de factori ne îndeamnă către o singură direcţie: trebuie să aflăm şi să cunoaştem cât mai multe despre clienţii noştri. Nu mai este suficient să ne cunoaştem produsul. Trebuie să ştim cum este văzut acesta de partea cealaltă a baricadei. Nu mai este suficient să vindem. Trebuie să ne adaptăm continuu la ceea ce doreşte clientul nostru. Trebuie să devenim şi noi mai sofisticaţi.

“Knowledge is power“. Nimic mai adevărat. Însă cum să obţinem şi să folosim această putere? Primul pas: acumularea informaţiei. Al doilea pas: organizarea. Al treilea pas: utilizarea informaţiei. Într-un cuvânt: database management.


Cum se poate construi o bază de date?
Care sunt cele mai eficiente modalităţi de a obţine informaţii despre clienţi şi prospecţi?
Care sunt momentele propice pentru a obţine aceste informaţii la un cost rezonabil?
Cum pot fi aceste informaţii prelucrate şi mai ales cum pot fi ele structurate şi folosite astfel încât să obţinem maximul de profit?
Aveţi o bază de date cu informaţii despre clienţi şi vreţi să ştiţi cum o puteţi folosi?



Sunt întrebări la care noi, Mailers, ştim să dăm răspunsuri. Cum?
Vizitează acest site sau contactează-ne. Direct.

All rights reserved by Mailers -         |        Developed by: Mailers